El blog de Ana
Amb aquest blog us divertireu molt!!!!
dilluns, 10 d’octubre del 2011
Ara us ensenyare uns chites en castellà:
¿Que le dice una pulga a otra pulga?
Nos vamos andando o cogemos un perro
jajajajajajajajajaja
1 comentari:
DiverFun
10 d’octubre del 2011, a les 11:27
es super guay
anaaaa
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
es super guay
ResponEliminaanaaaa